Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

RM 95 Lekcja 04. Ataki

Temat: Ataki

Na dzisiejszej lekcji o RPG Makerze 95 zajmiemy się czarami i technikami. Omówię, co i jak, a potem zadam pracę domową dla początkujących.

Czarów i technik możemy mieć, niestety, tylko 100. Każdemu możemy nadać następujące właściwości:
+Nazwa - jak ten atak będzie się w grze nazywał.
+Efekt - Jak ten czar działa w grze.
-Rań jednego - rani jedną postać
-Rań wszystkich - rani całą grupę
-Zatruj - zatruwa przeciwników
-Paraliżuj - paraliżuje przeciwników
-Oszołom - oszołamia przeciwników
-Uśpij - usypia przeciwnika (Obudzi się on, jak oberwie)
-Pozbaw przytomności - odbiera przytomność
-Ucisz - tylko podstawowa ofensywa działa
-Atak w dół - zmniejsza moc ataku
-Obrona w dół - zmniejsza moc obrony
-Szybkość w dół - zmniejsza szybkość
-Ulecz rany jednego - leczy rany jednego kompana
-Ulecz rany wszystkich - leczy rany wszystkich bohaterów
-Ulecz manę - odnawia manę całej drużyny
-Odtruj - odtruwa drużynę
-Odnów stan - odnawia stan
-Wskrześ - przywraca zdolność do walki
-Atak w górę - podnosi atak
-Obrona  górę - podnosi szybkość
-Szybkość w górę - podnosi szybkość
-Telepr - teleportacja
-Escape - ucieczka
+Koszt MP - ile many kosztuje wykonanie ataku
+Moc - siła czaru lub techniki

 Praca domowa dla chętnych: Stworzyć jeden czar lub jedną technikę.