Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

RM 95 Lekcja 03. Przedmioty, bronie i zbroje

Temat: Przedmioty, bronie i zbroje

Na dzisiejszej lekcji o RPG Makerze 95 zajmiemy się przedmiotami. Omówię, co i jak, a potem zadam pracę domową dla początkujących.

 

Przedmiotów możemy mieć maksymalnie 100. Niezbyt zachęcające do działania, ale cóż.

Bądź, co bądź, każdemu przedmiotowi nadajemy:
+nazwę - tak będzie się nazywał w grze
+koszt - cena, za jaką kupimy go w sklepie
+rodzaj - dostępne są:
-Hl - hełm
-Weap - broń
-Ar - napierśnik
-Sh - tarcza
-Inne - akcesoria
-[atak] - technika lub czar, którego się z tego uczysz.
-HPup - odnowa HP
-MPup - odnowa many
-Detx - odtrutka
-Stat rcvr - leczenie stanów
-FaintRcv - przywrócenie zdolności do walki
-MHPup - wzrost limitu zdrowia
-MMPup - wzrost limitu energii
-PowrUp - wzrost mocy
-Str. Up - wzrost siły
-Int. Up - wzrost inteligencji
-Speed Up - wzrost szybkości
-Luck Up - wzrost szczęścia
-Special - nic
+Moc - wartość bezwzględna efektu. Gwiazdki nie dotyczy, liczba to efekt.
+Założenie - id bohaterów, którzy mogą założyć ten przedmiot. Kreska znaczy, że nie może, cyfra to bohater, gwiazdki nie dotyczy.

Praca domowa dla ochotników: Stworzyć przedmiot.